پزشک و سلامتتنباکو و الکلزندگی و سلامت

کمک به توقف snus

کمک به توقف snus: ترک snus فواید زیادی دارد. سلامتی و مالی شما بهبود می یابد و همچنین از اعتیاد رها خواهید شد. مهمترین چیز برای شما که قصد دارید استفاده از snus را متوقف کنید این است که واقعاً می خواهید. مجله خبری ضدایکس

چرا باید استفاده از snus را متوقف کنم؟

استفاده از اسنوس برای سلامتی مضر است. کاربران اسنوس بیشتر از افراد غیر اسنوس به دیابت نوع 2 مبتلا می شوند. حمله قلبی معمولا در کاربران ناس سخت تر از در دیگران است. علاوه بر این، لثه ها آسیب دیده و دندان ها تغییر رنگ می دهند.

نکاتی برای متوقف کردن سنس

اگر می‌دانید چرا می‌خواهید آن را متوقف کنید، اغلب آسان‌تر است که snus را متوقف کنید. بنابراین، با پاسخ دادن به سوالات زیر شروع کنید:

  • اگر استفاده از snus را متوقف کنم چه چیزی برای من بهتر است؟
  • چرا از snus استفاده می کنم؟
  • چرا می خواهم استفاده از snus را متوقف کنم؟

با کاهش مقدار snus که استفاده می کنید شروع کنید

هنگامی که تصمیم به ترک سیگار گرفتید، ایده خوبی است که به آرامی میزان مصرف اسنوس را کاهش دهید. سپس بدن شما قبل از قطع کامل نیکوتین به مقدار کمی نیکوتین عادت می کند.

هنگامی که میزان snus را به مدت سه تا چهار هفته کاهش دادید، زمان آن است که به طور کامل آن را متوقف کنید.

کمک و حمایت برای شما که می خواهید استفاده از snus را متوقف کنید

مهمترین چیز برای موفقیت در توقف snus این است که شما با انگیزه باشید. این به این معنی است که شما احساس می کنید واقعاً می خواهید استفاده از snus را متوقف کنید. مشاوره و پشتیبانی نیز فرصت های زندگی بدون اسنوس را افزایش می دهد.

اکثر افراد علائم ترک را دارند

اگر به طور منظم از snus استفاده کنید، بدن شما به دریافت مقدار مشخصی نیکوتین عادت دارد. بنابراین، اگر مصرف اسنوس را متوقف کنید و بدن شما دیگر نیکوتین دریافت نکند، می توانید به اصطلاح علائم ترک را دریافت کنید. مشکلات خروج ممکن است ناراحت کننده باشد و منجر به شروع مجدد استفاده از snus شود.

یکی از علائم رایج پرهیز این است که شما میل شدید به اسنوس دارید. معمولا 20-30 ثانیه طول می کشد.

در اینجا برخی از علائم رایج سایر علائم ترک آورده شده است:

  • شما احساس اضطراب و نگرانی می کنید.
  • در تمرکز مشکل دارید.
  • شما افسرده هستید.
  • احساس بی قراری می کنید.
  • در خوابیدن مشکل دارید.
  • شما به راحتی اذیت می شوید.
  • اشتهای شما افزایش یافته است و می خواهید بیشتر بخورید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا