پزشک و سلامتزندگی و سلامتسلامت و روان

CBT آنلاین

امتیاز به این مطلب

CBT آنلاین:CBT مخفف درمان شناختی رفتاری است. این نوعی درمان است که می تواند برای مثال به مشکلات خواب، افسردگی، استرس و اضطراب کمک کند. دریافت CBT به صورت آنلاین امکان پذیر است. سپس می توانید در هر کجا و در زمان مناسب در درمان شرکت کنید.

اکثر مناطق CBT را به صورت آنلاین ارائه می دهند. مجله خبری ضدایکس

دریافت درمان با CBT به چه معناست؟

هنگامی که درمان را به صورت آنلاین دریافت می کنید، می توانید در درمان شرکت کنید و وظایف خود را در زمان مناسب انجام دهید

چگونه می توانم CBT را آنلاین دریافت کنم؟

برای درخواست آنلاین CBT، می توانید به روش های مختلفی انجام دهید. هم درمان‌هایی در منطقه شما ارائه می‌شود و هم درمان‌هایی که در هر کشوری که زندگی می‌کنید می‌توانید دریافت کنید.

می توانید با تماس با مرکز بهداشت یا کلینیک روانپزشکی خود شروع کنید. آنها اغلب می توانند شما را به CBT آنلاین ارجاع دهند یا ارزیابی کنند که آیا مداخلات دیگر مناسب هستند یا خیر. از اینجا وارد درمان های خود شوید .

شما همچنین می توانید برای درمان CBT مستقیماً صرف نظر از اینکه در کدام کشور زندگی می کنید، درخواست دهید. در اینجا می توانید در مورد .

درمان اینگونه است

اگر درمان برای شما مناسب است، قبل از شروع آن، همیشه ارزیابی لازم است. ارزیابی معمولاً از طریق ویزیت مراقبت انجام می شود. گاهی اوقات بازدید می تواند از طریق تماسآنلاین  انجام شود .

هنگامی که درمان شروع می شود، می توانید برای مطالعه و کار با محتوای درمان وارد یک وب سایت شوید. درمان می تواند شامل متون، فیلم، فایل های صوتی و تمرین باشد. خود درمان ها معمولاً در ماژول های مختلف مرتب می شوند.

هر هفته یک بخش جدید را مرور می کنید، به این معنی که می توانید متنی را بخوانید یا فیلمی را تماشا کنید و کارهایی را که باید انجام دهید دریافت می کنید. معمولاً شامل این است که باید هر هفته احساس خود را بنویسید تا درمانگر بتواند عملکرد شما را دنبال کند.

چگونه بفهمم که درمان برای من مناسب است؟

درمان را می توان برای  افسردگی ،  اضطراب اجتماعی ،  سندرم پانیک ،  اختلال وسواس فکری-اجباری OCD  یا  بدشکلی هراسی – BDD به شما ارائه داد . همچنین می تواند به افرادی که  مشکل خواب ، وزوز گوش ،  استرس  یا  روده های حساس به IBS دارند کمک کند .

شما باید زمان لازم را اختصاص دهید، اغلب یک ساعت در روز. شما باید به رایانه یا تلفن همراه با اتصال به اینترنت دسترسی داشته باشید.

درمان به شما این فرصت را می دهد که مستقل کار کنید. باید بتواند به روشی کاملاً عملی در زندگی شما جا بیفتد و همچنین باید بخواهید کار را انجام دهید تا به نتایجی که می خواهید برسید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا